dilluns, 13 d’abril del 2009

Aquell jardí.

A mi m’agradava molt aquell jardí.

L’aigua brollava
d’en mig d’aquelles pedres
i s’esmunyia
costa avall, riallera,
acaronant les herbes.

Clavells i roses,
lilàs i margarides,
nards i mimoses,
anhelants esperaven
aquell alè de vida.

Majestuosos,
els arbres envoltaven
aquells parterres
plens de color i aromes,
com fidels sentinelles.

Les bestioles
corrien tafaneres,
enjogassades,
saltant de branca en branca
entre pruners i salzes.

Restes de lloses,
escampades pel terra,
encara esperen
les petjades nocturnes
dels tímids enamorats.

2 comentaris:

Manel Aljama ha dit...

És la segona vegada que visito el teu bloc. Em sembla exquisit. Ja vaig comentar "El Sermó de l'Alcalde" i "Tot Passjeant". I aquest jardí, amb les paraules sòbries i musicals, m'agrada.
Manel
(http://elviatgerdeleslletres.blogspot.com/)

maria carmen juan ha dit...

Que bonic el teu poema! M'ha arribat l'olor de totes les plantes.